مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 دی 1401 ساعت 22:302023-01-01سياسي

شاهد پیوند عمیق نسل جوان با سردار دل ها هستیم/ ملت منتظر نصرت های الهی باشند


فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله سپاه گفت: امروز شاهد پیوند عمیق نسل جوان و نوجوان با سردار دل ها هستیم و لذا همین جوانان و نوجوانان ما هستند که آینده انقلاب را رقم خواهند زد.

- ایسنا/گیلان فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله سپاه گفت: امروز شاهد پیوند عمیق نسل جوان و نوجوان با سردار دل ها هستیم و لذا همین جوانان و نوجوانان ما هستند که آینده انقلاب را رقم خواهند زد.

سردار محمدعلی جعفری عصر امروز، 11 دی ماه در آیین اختتامیه رخداد رسانه ای سردار تا سردار که در تالار مرکزی رشت برگزار شد، از اهالی هنر و رسانه خواست مسیر و اهداف والای شهیدان را به درستی و به روشنی تبیین کنند و گفت: امروز تحقق اهداف شهدا رسالت عظیم انقلابی ماست.

وی میرزا کوچک خان را مایه افتخار گیلان و ایران دانست و افزود: تاریخ مقاومت ملت ایران از سردار جنگل تا سردار سلیمانی موجب پیوند جغرافیایی گیلان و ایران و عراق و افغانستان و سوریه و یمن شده است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله الاعظم سپاه پاسداران، با بیان اینکه میرزا کوچک در سال های غربت و استبداد علم مقاومت را برافراشت و مردانه در برابر دشمنان این ملت و کشور و غارتگران این دین و فرهنگ ایستاد، اظهار کرد: سردار جنگل آغازگر این راه مقدس بود و مقاومت او آثار بسیار بزرگی بر جای گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد پیوند عمیق نسل جوان با سردار دل ها هستیم/ ملت منتظر نصرت های الهی باشند

شاهد پیوند عمیق نسل جوان با سردار دل ها هستیم/ ملت منتظر نصرت های الهی باشند